Written by David Farell

Premiats V Concurs de pintura ràpida (10 octubre 2021)

L’any 2020 no hi va haver ni fira ni concurs. Veníem d’un any sabàtic per culpa de la pandèmia, però per sort el Vè concurs de pintura s’ha desenvolupat novament en el marc del Festival Ilturo i ha comptat amb la participació de 25 pintors repartits en les següents categories:

19 optaven als 3 primers premis, 3 al premi local i 3 més eren de categoria infantil, enguany fora de concurs.

1r PREMI FUNDACIÓ BURRIAC dotat amb 1.000 euros, entregat pel Sr. Antoni Nogué Zabalza, coordinador del concurs, atorgat al

Sr. Laureano Sáez (Sant Cebrià de Vallalta) – Quadre concursant núm. 15

2n PREMI AJUNTAMENT DE CABRERA DE MAR dotat amb 500 euros, entregat pel Sr. alcalde, Jordi Mir i Boix, atorgat al

Sr. Joan Coch i Rey (Sabadell) – Quadre concursant núm. 17

3r PREMI PATROCINAT PER AIXHOME dotat amb 200 euros, atorgat al

Sr. Júlio Garcia Iglesias ((Abrera) – Quadre concursant núm. 6

PREMI LOCAL PATROCINAT PER LA PARRÒQUIA DE SANT FELIU DE CABRERA dotat amb 350 euros, entregat pel President de la Fundació Burriac Sr. Esteve Rodés i Monegal, atorgat a la

Sra. Olinta López i Rafel (Cabrera de Mar) – Quadre concursant núm. 23

PREMI ACCÈSSIT RESTAURANT SANTA MARTA dotat amb un menú per a dues persones, atorgat al

Sr. Josep Morales Duque (Vallromanes) – Quadre concursant núm. 2

AGRAÏMENTS

La Fundació Burriac vol fer extensiu un agraïment especial als participants, així com als patrocinadors dels premis, al jurat, a l’alcalde i al regidor de Cultura presents a l’acte d’entrega de premis -que fou molt concorregut-, i a l’equip de Cabrera Turisme de l’Ajuntament per la seva col·laboració en l’organització.

En aquest enllaç podreu veure un recorregut dels quadres exposats al migdia. És una filmació de Montse Reig Pascual:

Les inscripcions es van obrir puntualment a les 8:00 amb el Toni al peu del canó.

Your email address will not be published. Required fields are marked *