Written by David Farell

(Passat) 13 Octubre. Concurs de pintura ràpida (festival Reviu Ilturo)

El IV Concurs de pintura ràpida tindrà lloc el Diumenge 13 d’octubre del 2019. Un any més, serà en el marc del festival Reviu Ilturo, centrat en la temàtica arqueològica de les cultures ibèrica i romana.

INSCRIPCIÓ DELS QUADRES A CONCURS: a partir de les 8 del matí al punt d’informació de la fira (Plaça de la Fàbrica). Coordinació: Antoni Nogué.

Caldrà entregar les obres abans de les 13:30h. Quedaran exposades fins després del veredicte i premis.

VEREDICTE I PREMIS: a les 14H al mateix punt d’informació o espai d’exposició indicat.

CONSULTEU LES BASES DEL CONCURS:IV CONCURS DE PINTURA RA`PIDA DE LA FUNDACIO´ BURRIAC – PDF

Us hi esperem! Molta sort!

FUNDACIÓ BURRIAC

Cabrera de Mar és Cultura!

Your email address will not be published. Required fields are marked *