Written by David Farell

Entrega del quadre d’imatges d’arxiu a la masia de can Rodon de l’Hort

En data de 31 de juliol, la Fundació Burriac ha fet entrega del quadre d’imatges d’arxiu a la masia de can Rodon de l’Hort. Aquesta masia, avui també restaurant, és una de les cases més antigues documentades a Cabrera de Mar. L’entrega l’ha fet el president de la Fundació Burriac, Esteve Rodés Monegal, en presència del regidor de cultura i diversos membres de la junta. El propòsit de l’entitat és reconèixer, mitjançant quadres fotogràfics, el valor històric de diferents béns patrimonials de Cabrera.

Your email address will not be published. Required fields are marked *